Klachten

 

Klachtenregeling

Heeft u een klacht? Probeer hier best eerst met je hulpverlener over te praten. Alle medewerkers staan hiervoor open.

Als dit niet mogelijk is of niet het gewenste resultaat oplevert, kan je jouw vraag of klacht kenbaar maken door persoonlijk, telefonisch of schriftelijk contact op te nemen met je doelgroepverantwoordelijke of met de directie.

  • Voor verstandelijke beperking: Trees Vangansbeke (trees.vangansbeke@cggprisma.be, 050 78 15 77)

  • Voor forensische zorg: Sofie Pollet (sofie.pollet@cggprisma.be, 050 78 15 77)

  • Voor alle andere doelgroepen: Katrien Vanhauwaert (katrien.vanhauwaert@cggprisma.be, 050 97 70 00)

  • Adjunct-Directeur: Katrien Vanhauwaert (katrien.vanhauwaert@cggprisma.be, 050 97 70 00)

  • Directeur: Jeroen Portois Portois (jeroen.portois@cggprisma.be, 050 97 70 00)

Indien je dit wenst, kan je ook beroep doen op een externe en onafhankelijke ombudspersoon. Zij zijn bereikbaar via het Overlegplatform Geestelijke Gezondheidszorg van de Provincie West-Vlaanderen (OP-WVL).